25 november 2011

Julmarknad

Imorgon är det dags för det här årets tredje julmarknad. Den här gången hälsar jag er välkomna till Kulturen i Lund! Öppet kl 11-17.
Förra helgen stod jag på Johannamuset i Skurup. Det var tredje året för mig. Så här såg min plats ut i år.
Eveline hjälpte mig i år och det är jag mycket glad över. Det är roligt att ha sällskap bakom egna bordet även om jag lärt känna mina bordsgrannar rätt bra med åren.
En bra sak med julmarknader är att man säljer av det man har på lager och som ni kan se på linan ovanför bordet börjar det sina bland dregglisarna. Det har jag åtgärdat ikväll. Fast handsömnaden tar jag med mig till marknaden imorgon.
Mobilväskorna har också blivit alldeles för få så det fixade jag i förmiddags. Det är klart jag hade önskat att jag också hunnit fixa nya förkläden, sy några av de tillklippta mössorna och hinna med att sy upp av min nya väskmodell men jag ska vara nöjd över det jag hann.Kanske hinner jag åtgärda något av det andra innan nästa helg:o)
Hoppas att vi ses imorgon!
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar