15 september 2013

För lite större tjejer

Det är ingen hemlighet att jag sytt till mina döttrar sedan de var små. Ju äldre de blivit desto större storlekar har jag behövt sy. I alla år har jag ändå hållt mig till upp till 122/128 vid försäljning. Nu ska det bli ändring på det! Jag har nu konstruerat en modell till tjejer i storlek 122/128, 134/140 och XS. Jag tror faktiskt att det kommer blir en fortsättning i storlekarna S och M under hösten så att modellen kan funka även till vuxna.
Blågrön spetstop.
Röd spetstop.
Lila viscose med silverprickar.
Enfärgad lila top med broderi.

Närbild på broderiet från embroidery library.
Randig top med enfärgat svart bakstycke.
Tygerna kommer från stoff och stil. Broderiet från embroidery library. Mönstret har jag själv knåpat ihop. Alla toparna finns i till försäljning här.
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar