8 april 2012

Iphone och Ipad

En person i min närhet har väldigt flitigt använt sin mobilväska sedan den dag hon fick den. Så kom dagen när hon bytte upp sig till en Iphone. Det gick bra att använda gamla väskan tills hon köpte ett skal -då blev det för trångt. 
En god vän önskade i nästan samma veva ett fodral till sin dator med kardborrknäppning. Jag inspirerades av knäppningen och använde den på Iphonefodralet.
Datorer är knepiga. De finns i så många olika storlekar att jag inte vågat mig på det där önskade datorfodralet ännu. Däremot gjorde jag ett Ipadfodral. Det var mycket roligare den här gången och det beror på att det fanns en Ipad tillgänglig att mäta på. (Titta här för förra försöket)
När jag väl börjat blev det som vanligt lite svårt att sluta. Nu finns det därför både Iphonefodral och Ipadfodral i överflöd här hemma. Jag lägger ut dem i butiken inom kort.

Både Iphonefodralen och Ipadfodralen har bomullstyg som foder. De flesta är sydda i smalspårig manchester. Iphonefodralen har en löstagbar snodd.
En hög Ipadfodral
 
God fortsättning på påsken!
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar