3 april 2012

Pysselgöra

Sedan senaste inlägget har det yrt snö i luften flera gånger. Fast det har snabbt gått över och ingen snöflinga har hunnit ner till backen. Kyligt har det däremot varit -tråkigt att vårvärmen försvann.
Häromdagen lyfte jag ner burken med alla "klä-knappar-attiraljer" och försvann sedan en lång stund in i pysseldimman. Det är ju så roligt att leta bland passande tyger och snabbt går det också. Den här gången provade jag stora knappar för första gången. Det ger nya möjligheter för tyg med lite större motiv. 
Dagen efter limmade jag magneter på baksidan av knapparna och gissa om jag blev imponerad när jag upptäckte att jag hade exakt så många magneter som jag hade gjort knappar.

På lördag ska jag ta med dessa magneter och en hel del annat till Hedmanska gårdens loft vid lilla torg i Malmö. Kom gärna dit och hälsa på. Det är öppet kl 11-16.

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar