14 april 2014

Body special

Rätt ofta slås jag av hur tacksam jag är över att jag kan sy själv. Jag träffade en familj som verkligen behövt sykunskaper och jag slogs ännu en gång över hur lyckligt lottad jag är som kan fixa "specialare". Vårt möte slutade i en liten beställning och jag gick hem och klurade. En vecka senare kunde jag leverera två modifierade tygbitar enligt nedan.
Ja, det ser ju lite skumt ut men knäpper man en massa trykknappar ser tygbitarna ut som på bilden nedan.
Det ser ut som två helt vanliga sommarbodys men de är alltså helt öppningsbara i sidorna. Det kan vara rätt besvärligt att få små barn att vara still så länge att man hinner med 14 tryckknappar men när alternativet är att vira in barnet i filtar och sjalar så orkar man nog. Jag hoppas de underlättar vardagen för familjen där bodysarna bor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar