13 januari 2011

Bloggstart

Jag trodde jag kunde hålla mig borta från bloggformatet...men som ni ser är jag nu här!

Jag har länge haft en plats på zoomin där jag kunnat visa bilder men någon kort liten kommentar till. På zoomin kan man blogga men jag började aldrig. Nu ska zoomin läggas ner (i alla fall som ett gratisalternativ) och det är dags för mig att hitta nya vägar. Vi är många syvänner (och andra) som nu flyttat oss hit. Jag hoppas jag hittar mina gamla vänner inom kort så jag kan fortsätta att följa vad som händer och vad som sys.

Det blir en liten utmaning för mig att skriva mer om varje alster men någon utvecklingspotential inom området borde ju finnas. Vi får väl se när det första inlägget om något sytt dyker upp, först är det massor av inställningar jag vill utforska.

Rebecka







3 kommentarer:

  1. Välkommen till Blogspot... Finns mängder inställningar att lära sig... Lycka till med den nya sidan, allt fint du syr och bloggandet!Helena

    SvaraRadera
  2. Är och pillar lite med klassens blogg.. Vill tipsa om en bra sida
    http://fixa-din.blogspot.com/
    Hälsningar Helena

    SvaraRadera