16 augusti 2011

Nytt fodral

Hela sommaren har jag tänkt sy ett fodral till den nya jobbdatorn. Sista dagen på mitt sommarlov kom jag till skott:o) Visst är det lustigt hur mycket fart man kan få när deadlinen närmar sig!?

För flera år sedan köpte jag den här mockaimitationen (som är bra mycket snyggare i verkligheten). Tanken från början var nog kjol men under årens lopp har det ändrats till väska. Fast längre än så har tanken inte gått -förrän nu. Fodret är ett tyg från panduro. Knappen hittade jag i knapplådan. Mellan tyglagren finns vadd som lite skydd. 

Fodralet får många längtansfulla blickar från kollegorna som fortfarande bär omkring på den gigantiskt stora och väldigt opersonliga väskan vi fick till datorn.

Rebecka

3 kommentarer:

  1. Syggt fodral, och jag kan gott förstå de avundsjuka blickarna ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Väldigt tjusig, perfekt att skydda datorn i och ingen som har likadan...

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Jag funderar på om jag skulle sy upp några till att variera mellan, alternativt dela med mig av.

    SvaraRadera