21 april 2011

Våriga fordon

De bruna fordonen från jnydesign tog lång tid på sig att hitta till mig. De blev försenade av olika anledningar men den som väntar på något gott får till slut ett härligt paket. I detta fallet blev det en längre bit tyg än beställt som kompensation. Egentligen hade jag tänkt sy trikåmössor av biten men eftersom det nu drog ut på tiden kände jag inte att mössmotivationen infann sig. Tygbiten blev liggande men så en dag såg jag det rödrandiga tyget bredvid fordonen och jag visste vad det skulle bli. 
Jag tog vit mudd i halsen och t-shirten är faktiskt härligare i verkligheten än på den här bilden. Fyra tröjor har jag sytt, en har skickats iväg men tre tar jag med mig till marknaden på lördag. Både det randiga tyget och fordonen kommer från JNYdesign, mudden från stoff och stil.

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar