15 april 2011

Hår-accessoarer

Under våren har jag pysslat lite och här ser ni delar av det resultatet. Jag har gjort fina och unika accessoarer till håret.
Det var visst bara några få gummisnoddar som fastnade på bild men endel av er kanske känner igen tyget som jag köpte på syfestivalen. Bokstäver och siffror är populära här hemma och jag misstänker att de flesta 3-5åringar har fått upp ögonen för de små och mystiska tecknen som är början till läsning, skrivning och räkning.
Här är ett gäng hårspännen. Här finns det siffror och bokstäver men också blommor, hjärtan och andra motiv. 

Dessa tar jag med till marknaden på söndag. Välkommen dit!

Rebecka

2 kommentarer:

  1. Ibland hade det varit kul med en tös....!

    /Gissa vem

    SvaraRadera
  2. Åh, det är väl inte försent?!

    SvaraRadera