13 januari 2012

Vuxentröjor

Min yngsta flicka tycker mycket om att hon och jag har kläder i samma tyg. Jag tror att det är fler barn som gillar det och har därför sytt lite vuxentröjor att matcha barnkläderna med.
 
Lyckligtröjan matchar tröjorna som finns i det här inlägget. Den blev ganska lång och avslutas med en bred mudd nertill. Jag har visst redan visat tröjan en gång men den är så fin att den tål ännu en uppvisning:o)
Pippityget har piffats till med ett enfärgat ok på framstycket. Jag har inte visat några matchande barnkläder här i bloggen men det kanske kommer inom kort...
Klövertyget kommer från mjuka tyger och pippityget från lilofant. Alla är sydda i någon slags mediumstorlek -då kan jag ha dem och de slipper ödet att hänga på en galge alltför länge. Min förhoppning är ändå att de ska flytta hemifrån så småningom.
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar